• 02-06-2020, 19:55:05
    #19
    Yazık yazık rezil bir ülkeyiz 1+0 ev yapıp satan müteahhit adilere göz yumduklar insanlar köpek gibi yaşamaya alışsın diye
  • 02-06-2020, 19:55:09
    #20
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size fazla gelebilir lakin normal. Begenmediyseniz gölete gidin.

    Gayet normal



    Çekilşe bize bi 10 tane kiralayın ne olucak yaaaaa
  • 02-06-2020, 19:56:11
    #21
    Granville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba dalga geçiyorsunuz ?

    Plastiğin kilosu kaç para kardeşim ? Düpedüz soygun bu. Baban Vehbi KOÇ 'un torunuysa orası ayrı konu tabi
    gayet de ciddiyim. O tarz kiralama olayları sadece insanlardan uzak olmak isteyenler veya kendini özel hissetmek isteyenlere yönelik.
    1000TL ücret alınan yerde verilen bir hizmet var.
    Yürüme mesafesinde başka bir yerde kiralasanız 20-30-40-50 ye çok rahatlıkla kiralarsınız.

    Bu şeye benziyor OOOO bir lokanta var 1 yemek bile 2000 TL
    EE kardeşim adam sana zorla mı satıyor. Yanındaki restoranda 30TL ye de yiyebilirisin.

    Üniversite döneminde günlüğü kişi başı 1200 TL olan otelde çalıştım. 3-4 yıl öncesindne bahsediyorum.
    Otele ve plaja dışardan giriş yok. her yer bedava. Adam yine gidip 3000 TL ye özel şezlong loca kiralıyordu. Adama kimse zorla satmıyor. O hizmeti insanlar istiyor
  • 02-06-2020, 19:56:52
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zengin bile o parayı veriyorsa beynine pil taktırsın çalışması için..
  • 02-06-2020, 20:01:10
    #24
    Ucuzmuş
  • 02-06-2020, 20:02:34
    #25
    KsempatiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zengin bile o parayı veriyorsa beynine pil taktırsın çalışması için..
    kaliteyi hiçbir zaman ucuza alamazsın.ingiliz atasözü der ki ucuz ürün alacak kadar zengin değilim 👌
  • 02-06-2020, 20:02:55
    #26
    Benim de başıma gelmişti böyle bir olay
    1 2 metre uzağına havlu attım adamlar gelip kalk dedi
    Zabıtayı arıyodum telefonu elime aldım gittiler 😁
  • 02-06-2020, 20:04:26
    #27
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size fazla gelebilir lakin normal. Begenmediyseniz gölete gidin.
    Granville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni okutan öğretmenin Allah cezasını versin. Başka diyecek kelimem yok

    Bu zihniyetle Türkiye değil 1 adım 1 cm bile ilerleyemez. Yazıklar olsun başka söylenecek söz gelmiyor aklıma

    Ama suç sizde değil.
    Emin olunuz, bunun öğretmenlerle ilgisi yok Olmayınca olmuyor. Sen gel şimdi devletçilikten, sahil kiralama hakkından, kent hakkından, konut hakkından, insan hakkından, neo - kapitalizm sonrası ekonomik dirençten filan bahset, olmuyorsa olmuyor.