Size fazla gelebilir lakin normal. Begenmediyseniz gölete gidin.
Seni okutan öğretmenin Allah cezasını versin. Başka diyecek kelimem yok
Bu zihniyetle Türkiye değil 1 adım 1 cm bile ilerleyemez. Yazıklar olsun başka söylenecek söz gelmiyor aklıma
Ama suç sizde değil.
Emin olunuz, bunun öğretmenlerle ilgisi yok

Olmayınca olmuyor. Sen gel şimdi devletçilikten, sahil kiralama hakkından, kent hakkından, konut hakkından, insan hakkından, neo - kapitalizm sonrası ekonomik dirençten filan bahset, olmuyorsa olmuyor.