Monitör Tavsiyesi
12
●206
- 03-06-2020, 14:58:40FreeSync desteği olan birşey almak lazım, dikkat etmemişim.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/dell-se2...za=Hepsiburada
Şöyle birşey buldum, en geç cuma günü ulaşması lazım, bu açıdan ideal, özellikleri de fena değil.
Uzun süre kullanmam gerekebiliyor. Linkteki ürün nasıl sizce ?rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle birşey de varmış ;
https://www.hepsiburada.com/aoc-g259...za=Hepsiburada - 05-06-2020, 11:15:44linkteki ürün TN panele sahip. Uzun süreli kullanım, tasarım, renk doğruluğu, netlik açısından yine IPS panel tavsiye ederim.LondonAzeyd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı markanın, hepsi bir arada çözümünü kullanıyorum. (AOC 24G2U) Hem IPS hem 144 hz. Oyun ile işim olmasada masaüstü kullanımda 144 hz tazeleme netlik olarak diğer monitörlerime göre fark etti. - 05-06-2020, 14:13:43Çıkabileceğim max rakama çıktım ve linte ki tp panel aoc monitörü aldım, 5 saat kadar kullanabildim, şu an memnunum, umarım böyle gider.rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle