LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]

Oyun oynuyan biriyseniz FreeSync desteği ve MS düşük olursa çok güzel olur. Belirttiğiniz monitör güzel, yalnız FreeSync desteği yok bilginiz olsun.
FreeSync desteği olan birşey almak lazım, dikkat etmemişim.
https://www.hepsiburada.com/dell-se2...za=Hepsiburada
Şöyle birşey buldum, en geç cuma günü ulaşması lazım, bu açıdan ideal, özellikleri de fena değil.



rkalkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun süre bilgisayar başındaysanız IPS panel ürünlere göz gezdirin
Uzun süre kullanmam gerekebiliyor. Linkteki ürün nasıl sizce ?



Şöyle birşey de varmış ;
https://www.hepsiburada.com/aoc-g259...za=Hepsiburada