[/URL]
Oyun oynuyan biriyseniz FreeSync desteği ve MS düşük olursa çok güzel olur. Belirttiğiniz monitör güzel, yalnız FreeSync desteği yok bilginiz olsun.
FreeSync desteği olan birşey almak lazım, dikkat etmemişim.
https://www.hepsiburada.com/dell-se2...za=Hepsiburada
Şöyle birşey buldum, en geç cuma günü ulaşması lazım, bu açıdan ideal, özellikleri de fena değil.
uzun süre bilgisayar başındaysanız IPS panel ürünlere göz gezdirin
Uzun süre kullanmam gerekebiliyor. Linkteki ürün nasıl sizce ?
Şöyle birşey de varmış ;
https://www.hepsiburada.com/aoc-g259...za=Hepsiburada