• 29-05-2020, 13:26:57
    #1
    Mastercardı tanımlamaya çalıştım onaylandı kod geldi girdim şuan sıkıntısız tanımlı. Ek olarak hesabım daha önce onaya düştü TC kimlik ile onayladım. PEP üzerinden de IBAN tanımladım. Bu durum normal mi? Çünkü diğer kartları denemiştim kabul etmemişti. Ek olarak MasterCard ve PayPal Litvanya üzerinden açıldı. Telefon onayı yapıldı.
  • 29-05-2020, 13:31:46
    #2
    Türkiye hesabına para geliyor mu o şekilde ?
  • 29-05-2020, 13:32:23
    #3
    BTC
    Üyeliği durduruldu
    Hadi ***. Geçenlerde paylapal açma pdfi atmışlardı. gerek yok mu yani
  • 29-05-2020, 13:33:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tanımlar zaten bunda sorun yok asıl sorun ileri dönemde istenecek belgeler
  • 29-05-2020, 13:35:23
    #5
    BTC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ***. Geçenlerde paylapal açma pdfi atmışlardı. gerek yok mu yani PDF linki: https://dosya.co/0ybixapla2qb/PayPal.pdf.html
    Hocam bunu yazan yayınlayan arkadaş bu rehberi ücretsiz mi paylaştı?
  • 29-05-2020, 13:40:53
    #6
    BTC
    Üyeliği durduruldu
    growish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu yazan yayınlayan arkadaş bu rehberi ücretsiz mi paylaştı?
    Evet ücretsiz ki paylaşıyorum
  • 29-05-2020, 13:41:04
    #7
    Formenosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanımlar zaten bunda sorun yok asıl sorun ileri dönemde istenecek belgeler
    Hocam forumda hesap açılıyor ücretli yani o zaman onlarda sıkıntı. Hesabım zaten onaya düştü ve kimlik ile çözdüm. Bir arkadaş transferwise ile yapmış 3 yıldır kullanıyorum diyor ve sıkıntı yok.
  • 29-05-2020, 13:42:27
    #8
    Ek olarak diğer karları mı niye kabul etmiyor? Enpara visa da vardı onu da kabul etmedi.



    icedie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye hesabına para geliyor mu o şekilde ?
    Daha denemedim ancak karta gelmese bile pep ibanına gelir. Ama onaylıyor ise gelmesi gerekiyor.
  • 29-05-2020, 14:01:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    FurkanHatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda hesap açılıyor ücretli yani o zaman onlarda sıkıntı. Hesabım zaten onaya düştü ve kimlik ile çözdüm. Bir arkadaş transferwise ile yapmış 3 yıldır kullanıyorum diyor ve sıkıntı yok.
    ben 6 defa hesap açmış insanım, ilk aşamada sadece kimlik istendi gönderdim açıldı daha sonrasında banka ekstresi isteyip üzerine elektrik su faturası gibi döküman istendiğinde türkiye adresi gördüklerinde banlıyorlar daha ilk aşamadasın kimlik onayından sonra bir çok belge var mesela konularımda mevcut yine bir belge gönderdim hesap açılmadı aylarca bir başka hesaplarım 6 ay kilitlendi türk müşteriyim diye 6 ay sonra ödememi alabileceğim