FurkanHatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forumda hesap açılıyor ücretli yani o zaman onlarda sıkıntı. Hesabım zaten onaya düştü ve kimlik ile çözdüm. Bir arkadaş transferwise ile yapmış 3 yıldır kullanıyorum diyor ve sıkıntı yok.
ben 6 defa hesap açmış insanım, ilk aşamada sadece kimlik istendi gönderdim açıldı daha sonrasında banka ekstresi isteyip üzerine elektrik su faturası gibi döküman istendiğinde türkiye adresi gördüklerinde banlıyorlar daha ilk aşamadasın kimlik onayından sonra bir çok belge var mesela konularımda mevcut yine bir belge gönderdim hesap açılmadı aylarca bir başka hesaplarım 6 ay kilitlendi türk müşteriyim diye 6 ay sonra ödememi alabileceğim