• 28-05-2020, 00:41:08
    #1
    https://www.youtube.com/watch?v=X_zx6FoDKtc


    olayın özeti şu : pandemi sürecinde vatandaşa destek olmak için 1 ducati = 1 euro olacak şekilde kendi parasını basan bir belediye. 2018 deki bir yasal düzenlemeyle belediyeler kendi parasını basmaya yetki kazanmış ve pandemi sürecinde faliyete başlamış. ihtiyaç sahiplerine bu paralardan dagıtıyorlar halk eurodan ayırt etmeksizin benimsiyor ve destekliyor. plastik özelliklere sahip olduğu için dezenfekte edilebilir durumda. bir o kadar ilginç bir o kadar da güzel bir durum...
  • 28-05-2020, 00:41:50
    #2
    Çok eski haber bu okumustum hatta sehri bile araştırmıştım
  • 28-05-2020, 00:44:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eski haber bu okumustum hatta sehri bile araştırmıştım
    merak ettim şehri neresi acaba
  • 28-05-2020, 01:04:58
    #4
    kaanbbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettim şehri neresi acaba
    italyada kucuk bir kasaba bana cok uzak degıl aslında fırsat bulursam gidip görecem