https://www.youtube.com/watch?v=X_zx6FoDKtc
olayın özeti şu : pandemi sürecinde vatandaşa destek olmak için 1 ducati = 1 euro olacak şekilde kendi parasını basan bir belediye. 2018 deki bir yasal düzenlemeyle belediyeler kendi parasını basmaya yetki kazanmış ve pandemi sürecinde faliyete başlamış. ihtiyaç sahiplerine bu paralardan dagıtıyorlar halk eurodan ayırt etmeksizin benimsiyor ve destekliyor. plastik özelliklere sahip olduğu için dezenfekte edilebilir durumda. bir o kadar ilginç bir o kadar da güzel bir durum...
İtalyada kendi parasını basan belediye başkanı
3
●174
- 28-05-2020, 00:44:43Üyeliği durduruldumerak ettim şehri neresi acabaaitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2020, 01:04:58italyada kucuk bir kasaba bana cok uzak degıl aslında fırsat bulursam gidip görecemkaanbbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle