https://www.youtube.com/watch?v=X_zx6FoDKtc olayın özeti şu : pandemi sürecinde vatandaşa destek olmak için 1 ducati = 1 euro olacak şekilde kendi parasını basan bir belediye. 2018 deki bir yasal düzenlemeyle belediyeler kendi parasını basmaya yetki kazanmış ve pandemi sürecinde faliyete başlamış. ihtiyaç sahiplerine bu paralardan dagıtıyorlar halk eurodan ayırt etmeksizin benimsiyor ve destekliyor. plastik özelliklere sahip olduğu için dezenfekte edilebilir durumda. bir o kadar ilginç bir o kadar da güzel bir durum...