• 26-05-2020, 00:01:50
    #1
    Merhabalar, Akşam üstü denk geldim bigo live üzerinden kazandığı para ile üstü açık bmw alacakmış. Açıklaması ise bir gün bigo live yüzünden hayatımın değişeceğini düşünmemiştim diye. Evet survivor zamanların da çılgınlıkları ile severdim şimdi ise kendini kaybetmiş bir soytarı gözüm de, sizin düşünceleriniz nedir ?

    Ayrıca o paylaşımın bir yorumuna 4000 dolar aylık geliri varmış 😊
  • 26-05-2020, 00:04:29
    #2
    kitleyi bulan alıp gidiyor
  • 26-05-2020, 00:04:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, Akşam üstü denk geldim bigo live üzerinden kazandığı para ile üstü açık bmw alacakmış. Açıklaması ise bir gün bigo live yüzünden hayatımın değişeceğini düşünmemiştim diye. Evet survivor zamanların da çılgınlıkları ile severdim şimdi ise kendini kaybetmiş bir soytarı gözüm de, sizin düşünceleriniz nedir ?

    Ayrıca o paylaşımın bir yorumuna 4000 dolar aylık geliri varmış 😊
    Bu adamlar virüs . şuan değil ama 15 / 20 yıl sonra bu ülke görecek. şarlatan hepsi . Öyle para yerin dibine batsın
  • 26-05-2020, 00:04:58
    #4
    28K temizz sosyal medyanın gücü işte
  • 26-05-2020, 00:05:22
    #5
    Hocam aileden zengin zaten, mersinde otelleri var, ama hareketlerine hak veriyorum ben biz burada günlük para çıksın diye belimizi kıralım, gözümüz vampir gözü gibi olsun adam da hem eÄŸlensin hem de kazansın hiçbir halt yapmayarak. Muazzam olay 😁
  • 26-05-2020, 00:05:30
    #6
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adamlar virüs . şuan değil ama 15 / 20 yıl sonra bu ülke görecek. şarlatan hepsi . Öyle para yerin dibine batsın
    Neden
  • 26-05-2020, 00:06:02
    #7
    Haklıdır. Artık Türkiye'de düzgün kişilerin para kazanabileceğine inanmıyorum. Söylediğinden de çok kazanıyordur eminim.
  • 26-05-2020, 00:07:34
    #8
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden
    Sitenin altında yazan kelime sanırım nedenini açıklar.

    “İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır”. H.Ş.
  • 26-05-2020, 00:07:38
    #9
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...survivor zamanların da çılgınlıkları ile severdim şimdi ise kendini kaybetmiş bir soytarı gözüm de, sizin düşünceleriniz nedir ?
    O zaman bir soytarının reklamını neden yapıyorsunuz?
    • Survivor denilen ÅŸeyi izlemedim,
    • Ben ne giysem tarzı ÅŸeyleri izlemedim,
    • Yemek yarışmalarıymış,
    • Gelinim/Kaynanam olurmuÅŸmuÅŸ,
    • Bilmem neymiÅŸ vb. programları izlemedim.
    İzlememekle Ne kaybettim?
    Hiç bir şey.

    İzlememekle Ne kazandım?
    Çok şey