Merhabalar, Akşam üstü denk geldim bigo live üzerinden kazandığı para ile üstü açık bmw alacakmış. Açıklaması ise bir gün bigo live yüzünden hayatımın değişeceğini düşünmemiştim diye. Evet survivor zamanların da çılgınlıkları ile severdim şimdi ise kendini kaybetmiş bir soytarı gözüm de, sizin düşünceleriniz nedir ?
Ayrıca o paylaşımın bir yorumuna 4000 dolar aylık geliri varmış 😊
Bu adamlar virüs . şuan değil ama 15 / 20 yıl sonra bu ülke görecek. şarlatan hepsi . Öyle para yerin dibine batsın