Dol-andırıl-anları Görmek Beni Üzüyor
12
●454
- 25-05-2020, 08:21:12Üyeliği durdurulduArkadaşlar merhaba bugün yine dol-an-dırılanları gördüm. Ben birtürlü anlam veremiyorum neden hizmeti teslim almadan veya banka üzerinden işlem yapmıyorsunuzda gidip saçma sapan ödemeleri kullanıyorsunuz, veya direk hizmeti almadan ödemeyi geçiyorsunuz?(Yazılım vs hariç) Yani bu durum beni çok üzüyor. Belli işte papara o para bu para ile dolandırıyorlar banka hesabı ile ödeme yapın. Şimdi paparada banka gibi diyecekler olacak ancak ne isim var ne birşey hiç olmazsa şikayet ederken polise şu iban numaralı şu isimli şahıs diyebilirsiniz. Biri bana söyleyebilir mi gerçekten öğrenmek istiyorum neden bu şekilde bir ödeme yöntemi veya ticaret yöntemi kullanıyorsunuz? Kişi kendinden de mi şüphe ediyor yoksa?
- 25-05-2020, 08:39:00Çünkü bundan 20 gün sonra sırf yaptığın normal bi havaleden dolayı şubeye cagrılabilirsin bu neyin nesi diye. Veya maliyenin evine gelmesi an meselesi olabilir. Bazı riskleri minimize etmek için insanlar aracı methodlara başvuruyolar.
Kimse papara bdk'ya bağlı demesin papara gibi araçların riskleri ne kadar minimize ettiğin bahis oynayanlarda iyi bilir.
İşin özü ; ufacık sadece karnını doyurabilecek kadar pastası olan adamın pastasından % 18'lik bi ısırık almaya calışırsan adamda o pastayı daha dolaylı yerlerde saklar. - 25-05-2020, 08:55:12daha net anlatılamazdı.netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2020, 08:56:49biraz basit düşünmüşsün ama 80tl havale için adam bahis sitesi yönetiminden yakalandı diye adamın adına atılan havaledenden benim oynadığım düşünülüp şubeden arandım ve uğraştım o kadar...
- 25-05-2020, 08:57:38Vergiler fazla evet ama zorunlu hocam. Yapacak bir şey yok herkesin verdiği gibi o dilimi sizde vereceksiniz bendenetst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
29 ağustos günü ilk işim bu olacak sanırım
- 25-05-2020, 09:06:37Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk cevapta çok net anlatılmış.
Dolandırılmadım ama artık iş yaptığım kimselerden para gelirken kendi hesabımı kullanmıyorum.
Adam MASAK soruşturmalarına bi takılsa tamamdır.
Beni de çağıracaklar şubeye.
Kimdir bu adam, niye sana para atıyor, ne için kullandın parayı.
Hadi gel de bahisci olmadığını kanıtla. - 25-05-2020, 09:16:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.15 yıldır yapacağım tüm ödemeleri aynı banka hesabımdan yaptım. ne polis çağırdı ne maliye eve geldi. ne için ödeme yaptığına eminsen suç işlemiyosan poliste çağırsa maliye de gelse sorun yoktor durumu açıklarsın olay biter. burada başına gelmiş bazı insanların açtığı konulara attığı mesajlara bakıp dur bundan kaçınayım benim de başıma gelir demek korkunç bir yanlış olur.netst4rz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2020, 09:46:40Üyeliği durdurulduÖncelikle hocam papara kullanan belirsiz diye bir şey yok papara kullanıcılardan tc kimlik doğrulaması ister tıpkı kullandığınız forumlar gibi öyle sahte hesap açayım diye bir şey yok tc doğrulaması yapmazsan işlem limitin 500 lirayı geçmez ve para çekemezsin.
Oldu diyelim biri sizi paparadan dolandirmak istedi mebla 5 bin TL diyelim adama papara ile gönderdiniz ki imkansız yukarda dediğim gibi, adam işini biliyor birden fazla hesaba 500 TL şeklinde bölerek atmanızı istiyor. Siz hala uyanmadiniz durumu ki bu da imkansız insan bir sorar hocam neden 500 liraya bölüp farklı hesaplara atıyorum, neyse attınız toplamda 10 tane papara hesabına 500 TL attınız. Adam sizi engelledi kaçtı yani kısacası tokatladı. Miktar az değil gidip şikayet ettiniz savcılık size kağıt verdi papara ya gönderdiniz. Yukarı da dediğim gibi papara doğrulaması olmayan hesapların para çekmesine izin vermez ki siz o adama 500 lira gönderdiniz o adamın işlem limiti doluyor o parayı çekmek için doğrulama olan bir hesaba aktarması lazım fakat işlem limiti o ay doldu bir sonraki ay o 500 lirayı başka bir hesaba gönderebilir. Hadi diyelim 1 ay daha bekledi sonunda hepsini kendi orjinal doğrulanmış hesabına gönderdi para çekti, savcılıktan size verilen kağıdı papara ya gönderdiniz papara o hesapların hangi hesap ile işlem yaptıklarını ve Ana hesapların bilgilerini savcılığa veriyor. İyi yani ise bu süreç bu kadar zorlu olmasının yanında olurda tokatci yapabilirse papara size bir bankadan daha hızlı yanıt veriyor.
Ben papara da çalışan biri değilim fakat çıktığı günden beri kullanırım aşırı derecede memnunum şu işlem limitleri ve kart ücretsiz olduğundan beri daha çok sevmeye başladım. İşin esprisi geçen otobüse binicez arkadaş ile ben nakit taşımam arkadaşa dedim benim parayı sen öde, açtım telefonu arkadaşın hesabına 4 lira para attım papara ile güldük eğlendik ama işin doğrusu papara olmasa ben 4 lira eft mi yapicam adama.
Tokatci meselesi yaşayan ve iş yapan arkadaşlar dikkat etsin, arkadaşlar bazı konular vardır örneğin yazılım, oyun, Grafik vb bu tür işler emek olduğu için karşıda ki kişi size güvenmeli çünkü sonunda ödeme olmazsa işi teslim etmez ama arada şöyle bir sıkıntı var emeği boşa gitmiş olur bu yüzden ortada tokatcilik yok ama emek israfı oluşuyor. Bu yüzden böyle işlerde yarı yarıya metodu veya aracı metodu kullanılırsa daha olumlu sonuçlar doğar ve bunun yanı sıra bu tür işleri yaptırırken iki kez düşünün gerçekten istiyor musunuz yoksa heves mi? Heves ise boşa adamı yormayın çünkü iş ortasında vazgeçersiniz adamın emeği cope gider. Bunun dışında gerçekleşen bütün ticaret için kimse kusura bakmasın ama hizmet, ürün elinize geçene kadar ödeme yapmayın, instagram hesabı satıyor önce parayı istiyor para gelince hop engel. Önce ürünü /hesabı teslim et zaten ödeme gelmez ise her şekilde alırsın hesabı. Uzun lafın kısası durum böyle arkadaşlar bende uzun uzun yazıp günlük konuşma dozumu aldım 😂 şaka maka arkadaşlar o para helal değildir Müslüman adamsın ortalıkta Müslümanım diye dolaşıyorsun ama hak yiyorsun bunu bir yabancı yapsa neyse ama sen bile bile günah olduğunu yapıyorsun işte o zaman senin cezan belli bilmeyen adam Müslüman değildir o ben bilmiyordum dese neyse ama sen hak yemenin günah olduğunu doğduğun günden beri biliyorsun, o paradan sana hayır gelmez o para sana yarar değil zarar verir.
29 ağustos günü ilk işim bu olacak sanırım