Arkadaşlar merhaba bugün yine dol-an-dırılanları gördüm. Ben birtürlü anlam veremiyorum neden hizmeti teslim almadan veya banka üzerinden işlem yapmıyorsunuzda gidip saçma sapan ödemeleri kullanıyorsunuz, veya direk hizmeti almadan ödemeyi geçiyorsunuz?(Yazılım vs hariç) Yani bu durum beni çok üzüyor. Belli işte papara o para bu para ile dolandırıyorlar banka hesabı ile ödeme yapın. Şimdi paparada banka gibi diyecekler olacak ancak ne isim var ne birşey hiç olmazsa şikayet ederken polise şu iban numaralı şu isimli şahıs diyebilirsiniz. Biri bana söyleyebilir mi gerçekten öğrenmek istiyorum neden bu şekilde bir ödeme yöntemi veya ticaret yöntemi kullanıyorsunuz? Kişi kendinden de mi şüphe ediyor yoksa?