• 23-09-2008, 18:31:49
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende sorun yok. sağlam çalışıyor

    bana faturada adilik yaptılar kotam 3,5 gb. bana kota aşımı olarak 3,4 gb fazladan kitlediler. 60 ytl fatura ödeyeceğim. allah belasını versin telekomun. en kısa zamanda ttnet i iptal ettireceğim. M.H ni aradım şöylede böylede diyerek bir şekilde fazladan 30 ytl kitlediler. resmen soyguncu bunlar.
  • 23-09-2008, 18:53:15
    #11
    69.159.358.890
    (64,41 GB)

    çok geçmişiz yaa
  • 24-09-2008, 04:36:26
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    oley düzeldi
  • 24-09-2008, 11:44:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    pazertesi - salı günleri bende hiç erişemedim siteye bugun bakabıldım ancak bende
  • 24-09-2008, 17:34:32
    #14
    Ben Girmeye Korkuyorum çünki kotayı aştığımı biliyorum lanet olsun kotaya