
bana faturada adilik yaptılar kotam 3,5 gb. bana kota aşımı olarak 3,4 gb fazladan kitlediler. 60 ytl fatura ödeyeceğim. allah belasını versin telekomun. en kısa zamanda ttnet i iptal ettireceğim. M.H ni aradım şöylede böylede diyerek bir şekilde fazladan 30 ytl kitlediler.
resmen soyguncu bunlar.