bende sorun yok. sağlam çalışıyor

bana faturada adilik yaptılar kotam 3,5 gb. bana kota aşımı olarak 3,4 gb fazladan kitlediler. 60 ytl fatura ödeyeceğim. allah belasını versin telekomun. en kısa zamanda ttnet i iptal ettireceğim. M.H ni aradım şöylede böylede diyerek bir şekilde fazladan 30 ytl kitlediler. resmen soyguncu bunlar.