• 21-09-2008, 17:49:42
    #1
    bugün kpss sınavına girmek için sabah kalktım çarşıya ordada üniversite otobüs durağının oraya gittim baktım epey bi kalabalık bi an boşbiryer buldum daldım içeri cüzdandan parayı çıkardım adama verdim sonra geri pantolonun arka cebine koydum otobüste ince bi müdahale olmuş otobüsten inice fark ettm arka cepte cüzdan yok kimliğim var kpss giriş kartım var pasom birde üniversite öğrenci kartım var cüzdan falan yok ilk başta epey bi küfür ettim o sinirle sınava girdim ama eve gelip sakin kafa ile düşününce adam istese onlarıda bırakmazdı orda beni mal gibi bırakırdı sınavada giremezdim kalırdım

    Ama helal olsun adama şerefli hırsızmış.

    burdan herkese bir nasihat cüzdanınızı arka cebinize değil ön cebinize koyunuz.her hırsız bizim hırsız gibi olmayabilir.
  • 21-09-2008, 18:25:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vayy be aşmış bunlar sende hiç bişe hisettmedinmi?.Dua et pantlonunu almamış
  • 21-09-2008, 18:27:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    benimde telefon gitmişti hiç bişe anlamadım değişik hırsızmış
  • 21-09-2008, 18:28:35
    #4
    ee gerçekten şanslıymışsın
  • 21-09-2008, 18:35:33
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    madalya'da verelimmi
  • 21-09-2008, 18:35:53
    #6
    ama allahı var adamın eli çok hafifmiş.Sen ne ara cüzdanı açtın içine baktın cebime koydun.Ama kızmıyorum adama ama çalan elemanı tanısam bi çay ısmarlarım

    Madalya niye veriyim ki zaten bende görürse direk çalar
  • 21-09-2008, 20:09:47
    #7
    Sınav nasıl geçti