Konu
Biraz da olsa şerefli hırsızlarda var [:
21-09-2008, 18:35:53
#6
burayakadar
ama allahı var adamın eli çok hafifmiş.Sen ne ara cüzdanı açtın içine baktın cebime koydun.Ama kızmıyorum adama ama çalan elemanı tanısam bi çay ısmarlarım
Madalya niye veriyim ki zaten bende görürse direk çalar