• 17-05-2020, 13:54:59
    #1
    Üniversiteler kapatıldığından beri yani Mart 10'undan bu yana evdeyim evde 5 kişiyiz interneti;
    Mart Ayında: 538 GB
    Nisan Ayında: 806 GB
    17 Mayıs İtibariyle daha şimiden: 580 GB

    acaba sizler kaç GB kullanım yaptınız merak ettim
  • 17-05-2020, 14:01:10
    #2
    Nisan 686gb
  • 17-05-2020, 14:01:24
    #3
    Mart 604 GB
    Nisan 323 GB
    Mayis 232 GB

    İlk ay baya abanmisim 😀
  • 17-05-2020, 14:02:19
    #4
    Evde tekim 405gb
  • 17-05-2020, 14:02:21
    #5
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mart 604 GB
    Nisan 323 GB
    Mayis 232 GB

    İlk ay baya abanmisim 😀
    ilk ay oyun dizi film yedeği yapmışsın hocam galiba
  • 17-05-2020, 14:02:41
    #6
    Telefonda 85 GBBilgisayarda 260gb geçen ay
  • 17-05-2020, 14:03:30
    #7
    teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonda 85 GBBilgisayarda 260gb geçen ay
    tek mi yaşıyorsun hocam yoksa toplam istatistik mi
  • 17-05-2020, 14:04:54
    #8
    lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk ay oyun dizi film yedeği yapmışsın hocam galiba
    Yok hocam ya nerede, zaman yok ki. Normalde ofiste caliyordum Mart'ta Evde çalışmaya başladım. Nasıl bu kadar harcamışım anlamadım 😂
  • 17-05-2020, 14:05:04
    #9
    lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek mi yaşıyorsun hocam yoksa toplam istatistik mi
    Tek hocam