Karantinada interneti ne kadar kullanmışsınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Karantinada interneti ne kadar kullanmışsınız?
9
●
138
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Karantinada interneti ne kadar kullanmışsınız?
1
2
17-05-2020, 13:54:59
#1
lviii
Üniversiteler kapatıldığından beri yani Mart 10'undan bu yana evdeyim evde 5 kişiyiz interneti;
Mart Ayında: 538 GB
Nisan Ayında: 806 GB
17 Mayıs İtibariyle daha şimiden: 580 GB
acaba sizler kaç GB kullanım yaptınız merak ettim
17-05-2020, 14:01:10
#2
PubMed
Nisan 686gb
17-05-2020, 14:01:24
#3
celalyesil
Mart 604 GB
Nisan 323 GB
Mayis 232 GB
İlk ay baya abanmisim 😀
17-05-2020, 14:02:19
#4
mehmetcanayten
Evde tekim 405gb
17-05-2020, 14:02:21
#5
lviii
celalyesil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mart 604 GB
Nisan 323 GB
Mayis 232 GB
İlk ay baya abanmisim 😀
ilk ay oyun dizi film yedeği yapmışsın hocam galiba
17-05-2020, 14:02:41
#6
teknobizdeyiz
Telefonda 85 GBBilgisayarda 260gb geçen ay
17-05-2020, 14:03:30
#7
lviii
teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefonda 85 GBBilgisayarda 260gb geçen ay
tek mi yaşıyorsun hocam yoksa toplam istatistik mi
17-05-2020, 14:04:54
#8
celalyesil
lviii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk ay oyun dizi film yedeği yapmışsın hocam galiba
Yok hocam ya nerede, zaman yok ki. Normalde ofiste caliyordum Mart'ta Evde çalışmaya başladım. Nasıl bu kadar harcamışım anlamadım 😂
17-05-2020, 14:05:04
#9
teknobizdeyiz
lviii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tek mi yaşıyorsun hocam yoksa toplam istatistik mi
Tek hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler