lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk ay oyun dizi film yedeği yapmışsın hocam galiba
Yok hocam ya nerede, zaman yok ki. Normalde ofiste caliyordum Mart'ta Evde çalışmaya başladım. Nasıl bu kadar harcamışım anlamadım 😂