Önceden okuduğum bir şikayetti ben de pek gözüm tutmayıp üyeliği para ile satın aldığı kanısına varmıştım.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Ama arkadaş nasıl oluyor ise ban yememiş ve 2000 TL'ye yakın ************** yapmış. Gerçekten çok üzüldüm arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun, forumda adı geçilen konulara da bakmakta fayda var artık..
GelisenMedya (Seyit) perde arkası
4
●273
- 16-05-2020, 03:27:28Bende ayni sekilde olayin pesini birakmayacagim yanlis kisiye catti bu sefer simdi yorumlari okuyup guluyordur son gulen iyi gulecek