• 16-05-2020, 03:21:38
    #1
    .best ONE 🏆
    Önceden okuduğum bir şikayetti ben de pek gözüm tutmayıp üyeliği para ile satın aldığı kanısına varmıştım.
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
    Ama arkadaş nasıl oluyor ise ban yememiş ve 2000 TL'ye yakın ************** yapmış. Gerçekten çok üzüldüm arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun, forumda adı geçilen konulara da bakmakta fayda var artık..
  • 16-05-2020, 03:23:52
    #2
    Şuan sayfam üzerinden bir avukatla görüşüyorum, yarın kendisine suç duyurusunda bulunacağım
  • 16-05-2020, 03:27:28
    #3
    Bende ayni sekilde olayin pesini birakmayacagim yanlis kisiye catti bu sefer simdi yorumlari okuyup guluyordur son gulen iyi gulecek
  • 16-05-2020, 03:31:44
    #4
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan sayfam üzerinden bir avukatla görüşüyorum, yarın kendisine suç duyurusunda bulunacağım
    yarın pazar 🙂
  • 16-05-2020, 03:46:29
    #5
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın pazar 🙂
    Sabah* olcak pardon