Önceden okuduğum bir şikayetti ben de pek gözüm tutmayıp üyeliği para ile satın aldığı kanısına varmıştım.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
Ama arkadaş nasıl oluyor ise ban yememiş ve 2000 TL'ye yakın ************** yapmış. Gerçekten çok üzüldüm arkadaşlara şimdiden geçmiş olsun, forumda adı geçilen konulara da bakmakta fayda var artık..