Gözümüz aydın suya ZAM gelmiş :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gözümüz aydın suya ZAM gelmiş :)
19
●
413
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gözümüz aydın suya ZAM gelmiş :)
1
2
3
15-05-2020, 16:02:07
#19
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Canbulat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Duymasınlar onada sayaç bağlıyorlar
yerini ben bile unutuyorum bazen geçen içine düştüm bi güzel yıkandım nereye bağlıyorlar
16-05-2020, 01:14:12
#20
Polat1903
Eleştirmeye karşı değilim ama birileri de suyu bedava yapacağım diyordu noldu?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler