Gözümüz aydın suya ZAM gelmiş :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gözümüz aydın suya ZAM gelmiş :)
19
●
413
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gözümüz aydın suya ZAM gelmiş :)
1
2
3
15-05-2020, 15:43:53
#10
Granville
Üyeliği durduruldu
TurkDebrid adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçekten şans eseri yaşıyoruz bu ülke de
15-05-2020, 15:44:09
#11
SeFfAh
Yazda geldi normal , oldukca sıcak geçicek yaz döneminde nerdeyse hergün duş alınacak
hazır fırsat değerlendirmek lazım boş durmasınlar
15-05-2020, 15:45:31
#12
Kodsar
Nerde gelmiş? Türkiye geneli mi? il geneli mi? Kaynak nedir?
15-05-2020, 15:46:33
#13
Aglamaz
Adana'da ayda bir zam geliyor. Daha sonra'da % 50 indirim var denildi. En son % 35 indirim yapılmış. % 300 Zam geldi % 35 indirim çok iyi.
15-05-2020, 15:50:53
#14
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben zaten kuyu suyu kullanıyorum
15-05-2020, 15:55:56
#15
Granville
Üyeliği durduruldu
Siyahdenizli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nerde gelmiş? Türkiye geneli mi? il geneli mi? Kaynak nedir?
Neyin kaynağını arıyorsun hocam ? Aylardır 30 lira gelen fatura 80 lira gelmiş. ASAT ı aradığımızda ise % de bilmem kaç zam kitledik dediler
15-05-2020, 15:57:22
#16
Python7
Ek vergi getirdikleri için her şeye zam gelmesi normal.Geçen ay hiç doğalgazı açmadığımız halde 80 TL gelmiş.Bir de açsak ne olacak bilemiyorum.
15-05-2020, 15:57:49
#17
Akbas
Bahçeniz varsa kuyu açtırmanızı öneririm.
15-05-2020, 16:00:34
#18
Canbulat
hibravez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben zaten kuyu suyu kullanıyorum
Duymasınlar onada sayaç bağlıyorlar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler