• 15-05-2020, 15:43:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten şans eseri yaşıyoruz bu ülke de
  • 15-05-2020, 15:44:09
    #11
    Yazda geldi normal , oldukca sıcak geçicek yaz döneminde nerdeyse hergün duş alınacak

    hazır fırsat değerlendirmek lazım boş durmasınlar
  • 15-05-2020, 15:45:31
    #12
    Nerde gelmiş? Türkiye geneli mi? il geneli mi? Kaynak nedir?
  • 15-05-2020, 15:46:33
    #13
    Adana'da ayda bir zam geliyor. Daha sonra'da % 50 indirim var denildi. En son % 35 indirim yapılmış. % 300 Zam geldi % 35 indirim çok iyi.
  • 15-05-2020, 15:50:53
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben zaten kuyu suyu kullanıyorum
  • 15-05-2020, 15:55:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerde gelmiş? Türkiye geneli mi? il geneli mi? Kaynak nedir?


    Neyin kaynağını arıyorsun hocam ? Aylardır 30 lira gelen fatura 80 lira gelmiş. ASAT ı aradığımızda ise % de bilmem kaç zam kitledik dediler
  • 15-05-2020, 15:57:22
    #16
    Ek vergi getirdikleri için her şeye zam gelmesi normal.Geçen ay hiç doğalgazı açmadığımız halde 80 TL gelmiş.Bir de açsak ne olacak bilemiyorum.
  • 15-05-2020, 15:57:49
    #17
    Bahçeniz varsa kuyu açtırmanızı öneririm.
  • 15-05-2020, 16:00:34
    #18
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben zaten kuyu suyu kullanıyorum
    Duymasınlar onada sayaç bağlıyorlar