• 14-05-2020, 17:13:09
    #1
    2,3 tür gelen ürünlerimin irsaliyeleri olmuyor.Kargo poşetinin dışında şeffaf alan olurya orası yırtık oluyor.Taşınırken mi çıkıyor yoksa kargo çalışanlarımı birşey yapıyor.?
  • 14-05-2020, 17:13:52
    #2
    İrsaliye kimin ne işine yarayacak Kasten almıyorlardır.
  • 14-05-2020, 17:15:32
    #3
    minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İrsaliye kimin ne işine yarayacak Kasten almıyorlardır.
    İrsaliye kargocunun işine yaramaz ama benim işime yarayacak herhalde demi.
  • 14-05-2020, 17:15:39
    #4
    Türkiyedeki en belalı sektör kargodur. Nasıl taşıdıklarını bizzat gördüm. Futbol topu oynar gibi kolilerle oynuyorlar.
  • 14-05-2020, 17:15:58
    #5
    Cepcik, kolay yırtılabilen birşey olduğu için üzerine bir şey geldiğinde kolayca çıkabilir irsaliye. Yoksa bir işe yaramaz.
  • 14-05-2020, 17:19:39
    #6
    İrsaliye, malı size teslim ettikten sonra kargo şirketine yaramaz.
  • 14-05-2020, 17:23:28
    #7
    Yırtılıyordur, cepler çok kalitesiz oluyor.

    Malları aldığın yer ile iletişime geçin faturaların kopyasını alın derim.
  • 14-05-2020, 17:33:43
    #8
    Bazen kargo üzerindeki barkodlar sıkıntılı olabiliyor. İrsaliyeden bakıyorlar adrese