2,3 tür gelen ürünlerimin irsaliyeleri olmuyor.Kargo poşetinin dışında şeffaf alan olurya orası yırtık oluyor.Taşınırken mi çıkıyor yoksa kargo çalışanlarımı birşey yapıyor.?