bero adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okulu sevmiyorum , ne yapmalıyım ?
34
●816
- 14-05-2020, 03:58:27Bu videoyu attığın için çok teşekkür ederim hocam.Nurullahtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2020, 04:05:53Malesef kötü durum dünya kadar öğrenci var kimse şikayet etmiyor mu? Öğretmen her ay maaşını alıp getirip boş oturup gidecek mi öyle bir dünya yok olamaz da bizim okulumuzda bile önceden bir yapılan dolap için para toplanıldı ederinin fazlası istendi bir. Şikayet ile müfettiş geldi hemen inceleme yaptı soruşturma yaptı yani dünya kadar öğrendi var ve öğretmenler konu anlatmıyor kusura bakmayın ama istekli olan öğrenci çıkar ortalığı ayağa kaldırır ben öğrenmek istiyorum ve konu anlatan yok diye öğrencilerin işine geliyor her ders lay lay lom geçiyor ses çıkaran da olmuyordur bundan ötürübero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2020, 04:31:57Yaşadığım şehir 60 bin nufuus var en yakın sanat lisesi 3 saat yetenekli çocukları liseye yeni vaslayanlari yani 14 yaşında kimse Uzak yere göndermedi arkadaşlarım vardi öyle çok .bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2020, 05:37:51Okulu öğretmenler, arkadaş ortamı ve para kazanmak için bırakmıştım. Ancak hayatımın en büyük hatasını yaptığımı o zamanlar anlayamadım.
Okumazsan,- Düzgün bir mesleğin olmaz olsa bile çalıştığın ortam cahil ortamı olacaktır
- Cahil ortamda çalıştığında her akşam evine kafanda bir ton sıkıntı ile gideceksin. Garantisini veriyorum.
- İnsanların saygısı bu devirde meslek. Öğretmene olan saygı ile beden işçisine olan saygı aynı değildir ---Keşke aynı olsa----
- Okulda yaptığın arkadaşlık ortamı ömür boyu sana eşlik edecek gerekirse bu ortam genişleyecektir.
- Kısacası okumanın getirdiği fayda çok. Ülkemizde beyin gücü olan kişiler yüksek maaş alırlar. Hatta dolar usulü çalışırlar. Ancak okumayan insanların çalışacağı sektörde aşırı yoğunluk olduğundan dolayı hem kolay harcanır hem de en az paraya çalışırsınız.