bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatmiyor
Malesef kötü durum dünya kadar öğrenci var kimse şikayet etmiyor mu? Öğretmen her ay maaşını alıp getirip boş oturup gidecek mi öyle bir dünya yok olamaz da bizim okulumuzda bile önceden bir yapılan dolap için para toplanıldı ederinin fazlası istendi bir. Şikayet ile müfettiş geldi hemen inceleme yaptı soruşturma yaptı yani dünya kadar öğrendi var ve öğretmenler konu anlatmıyor kusura bakmayın ama istekli olan öğrenci çıkar ortalığı ayağa kaldırır ben öğrenmek istiyorum ve konu anlatan yok diye öğrencilerin işine geliyor her ders lay lay lom geçiyor ses çıkaran da olmuyordur bundan ötürü