• 12-05-2020, 11:21:15
    #1
    Artan baş ağrıları sonucu tansiyon için geçen gün hastaneye gitmiştim doktor holter cihazı için bugüne randevu vermişti sabah gittim takıldı 24 saat kalacak bakalım hastalığımız neymiş göreceğiz. Rabbim tüm hastalarımıza şifa versin. Cihazla dolaşamadım döndüm eve geldim bir dua ederseniz sevinirim.

  • 12-05-2020, 11:22:08
    #2
    Çok geçmiş olsun hocam.
  • 12-05-2020, 11:22:11
    #3
    PayPal + Wise + Revolut
    cok geçmiş olsun allah tez zaman da şifa versin inşallah
  • 12-05-2020, 11:22:58
    #4
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artan baş ağrıları sonucu tansiyon için geçen gün hastaneye gitmiştim doktor holter cihazı için bugüne randevu vermişti sabah gittim takıldı 24 saat kalacak bakalım hastalığımız neymiş göreceğiz. Rabbim tüm hastalarımıza şifa versin. Cihazla dolaşamadım döndüm eve geldim bir dua ederseniz sevinirim.

    tedeavisi var hocam sorun yok
  • 12-05-2020, 11:23:39
    #5
    Geçmiş olsun bendede kalp var herşey insanlar için hareketi elden birakmayin pilimiz gittiği yere kadar oyalanicaz yapacak birşey yok 😊
  • 12-05-2020, 11:24:34
    #6
    SEO & PR 5421044962
    Geçmiş olsun ama daha teşhis konmamış sanırım inşallah kötü birşey çıkmaz
  • 12-05-2020, 11:25:49
    #7
    Geçmiş olsun. Pozitif düşün hocam.
  • 12-05-2020, 11:30:25
    #8
    Geçmiş olsun. Bilgisayar başında çalışanların 30 larından sonra kalp ve tansiyon problemleri yaşamaları çok normal. Aşırı hareketsiz bir hayat tarzımız var. Tansiyon çıkarsa ilaçları düzenli kullanmak önemli. Allah şifa versin.
  • 12-05-2020, 11:32:52
    #9
    Geçmiş Olsun