Konu
bu yaşta tansiyon hastası olduk....
12-05-2020, 11:30:25
#8
digiklan
Geçmiş olsun. Bilgisayar başında çalışanların 30 larından sonra kalp ve tansiyon problemleri yaşamaları çok normal. Aşırı hareketsiz bir hayat tarzımız var. Tansiyon çıkarsa ilaçları düzenli kullanmak önemli. Allah şifa versin.