Geçmiş olsun. Bilgisayar başında çalışanların 30 larından sonra kalp ve tansiyon problemleri yaşamaları çok normal. Aşırı hareketsiz bir hayat tarzımız var. Tansiyon çıkarsa ilaçları düzenli kullanmak önemli. Allah şifa versin.