• 12-05-2020, 03:05:46
    #10
    Platin üye
    escobar izleyip son suyu içip ezanı bekliyorum
  • 12-05-2020, 03:06:33
    #11
    Sahur sofrasını beklerken Mustafa armaganı dinliyorum
  • 12-05-2020, 03:09:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yirmisekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahura devam 😊
    Doğru hocam devam
    omerduysak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Autocad te proje çiziyorum napayım bu mimarlık ömrümü yedi
    Allah kolaylıklar sağlasın hocam 😂
    iKaRaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahur sofrasını kurmaya üşeniyorum, bu üşengeçlik beni aç bir şekilde oruç tutmaya sürükleyecek 😊
    Usengeclik hepimizde var hocam yurumeye usenir oldum bu aralar 😂
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahur sofrasını beklerken Mustafa armaganı dinliyorum
    Hocam mustafa armağan ruhu dinlendiriyor çok hoş sesi var
  • 12-05-2020, 03:11:47
    #13
    tdc
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bugün erkenden yaptık,suyu bekletiyorum son anda içmek için )
    Cok sacma olsada aynısını bende yapıyorum nedense
    Sanki 2 dakka gec icsem yarın iftara 2 dakka kala düşüp bayılacam
    Bazen abartıp hoparlör'ün acılma sesini duydugum oluyor Allah kabul etsin
  • 12-05-2020, 03:12:10
    #14
    kitap okuyorum
  • 12-05-2020, 03:12:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kitap okuyorum
    Hocam hangi kitap acaba
  • 12-05-2020, 03:13:18
    #16
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    tdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok sacma olsada aynısını bende yapıyorum nedense
    Sanki 2 dakka gec icsem yarın iftara 2 dakka kala düşüp bayılacam
    Bazen abartıp hoparlör'ün acılma sesini duydugum oluyor Allah kabul etsin
    hahahaah aynen öyle hocam psikolojik sanki 10 dk önceden içsem suyu daha çok zorlanıcam gibi
  • 12-05-2020, 03:15:54
    #17
    1 film izledim birkaç hisse analizi yaptım sizlere de bol bereketli sahurlar dilerim.
  • 12-05-2020, 03:16:46
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mayalı yemeye devamkeee