tdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok sacma olsada aynısını bende yapıyorum nedense
Sanki 2 dakka gec icsem yarın iftara 2 dakka kala düşüp bayılacam
Bazen abartıp hoparlör'ün acılma sesini duydugum oluyor Allah kabul etsin
hahahaah aynen öyle hocam psikolojik sanki 10 dk önceden içsem suyu daha çok zorlanıcam gibi