valla bugün erkenden yaptık,suyu bekletiyorum son anda içmek için

)
Cok sacma olsada aynısını bende yapıyorum nedense

Sanki 2 dakka gec icsem yarın iftara 2 dakka kala düşüp bayılacam

Bazen abartıp hoparlör'ün acılma sesini duydugum oluyor Allah kabul etsin