Ben memnun değilim yazan paketi kullanıyorum 5 6 yıldır. İlk yıl tam hız aldım sonra 15 25 arasına dusuyor hız, sinirleniyorum arıyorum artırıyorlar sonra tekrar 1 2 ay sonra 15-25 arasına dusuyor. Böyle böyle uğraştım baya aradığınızda artıyor biraz unutulunca hız geri dusuyor nedenini anlamak mumkun değil. Saldım gitti 15 20 kullanıyorum şuanda 100luk paketim olmasına ragmen.
Neden 5 6 yıldır kullanıyorsun derseniz. Ailem kalsın dıyor tv felan dahil paket var bende hiç diretmedim öyle yıllardır kullanıyorum ama tavsiye etmem.
Bende o kadar sene kullanıyorum hiç bir şekilde problem yaşamadım şans işi galiba biraz anlattığınıza göre. Benim 3 ayrı yerde üyeliğim var hiçbirinde sorun yok.
2011 den beri Kablonet kullanıyorum adı sürekli değişti ama ben sabit kaldım. Gayet memnunum .Bir dönemler ev telefonum bile Kabloses ti. Bazen düşünüyorum taşınırsam uydunet altyapısı olan bi yere taşınayım diye. Çünkü şu an ki evime uydunetin 100 mbit verdiği yere türk telekom 16 mbit veriyo ve ondada sürekli kopmalar oluyordu. Şu an 100mbit teledünya tüm paketler falan kullanıyorum 95 Tl.
2011 den beri Kablonet kullanıyorum adı sürekli değişti ama ben sabit kaldım. Gayet memnunum .Bir dönemler ev telefonum bile Kabloses ti. Bazen düşünüyorum taşınırsam uydunet altyapısı olan bi yere taşınayım diye. Çünkü şu an ki evime uydunetin 100 mbit verdiği yere türk telekom 16 mbit veriyo ve ondada sürekli kopmalar oluyordu. Şu an 100mbit teledünya tüm paketler falan kullanıyorum 95 Tl.
sizin fiyatınız da iyiymiş dediğim gibi şuan piyasaya göre fiyat performans olarak çok iyi bir kampanya. Hizmetlerinde de bir sorun yok bende yaşamadım. Değiştirecek insanlar var ise yararlansın diye yazdım.
Evet doğru link bu sizin verdiğiniz 2. link . Amacım geçecek olan var ise yeni müşteri olarak 10 lira fazla vererek geçebiliyorlar mevcut müşteri ise güzel fiyat vermişler. Yardımcı olmak istedim.