2011 den beri Kablonet kullanıyorum adı sürekli değişti ama ben sabit kaldım. Gayet memnunum .Bir dönemler ev telefonum bile Kabloses ti. Bazen düşünüyorum taşınırsam uydunet altyapısı olan bi yere taşınayım diye. Çünkü şu an ki evime uydunetin 100 mbit verdiği yere türk telekom 16 mbit veriyo ve ondada sürekli kopmalar oluyordu. Şu an 100mbit teledünya tüm paketler falan kullanıyorum 95 Tl.
sizin fiyatınız da iyiymiş dediğim gibi şuan piyasaya göre fiyat performans olarak çok iyi bir kampanya. Hizmetlerinde de bir sorun yok bende yaşamadım. Değiştirecek insanlar var ise yararlansın diye yazdım.
Evet doğru link bu sizin verdiğiniz 2. link . Amacım geçecek olan var ise yeni müşteri olarak 10 lira fazla vererek geçebiliyorlar mevcut müşteri ise güzel fiyat vermişler. Yardımcı olmak istedim.