• 07-05-2020, 17:27:33
    #1
    Arkadaşlar yeni videom yayında yorumlarınızı almak istiyorum


    https://www.youtube.com/watch?v=xPZM-3Yw1UU
  • 07-05-2020, 17:29:53
    #2
    En başta biraz dinlendi.
  • 07-05-2020, 17:32:14
    #3
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En başta biraz dinlendi.
    Anlamadım hocam. Detaylı açıklar mısınız
  • 07-05-2020, 17:33:01
    #4
    @btnaslan; İnsanın doğayı kirletmesinden ve mahvetmesinden biraz olsun azalma oldu. O manada.
  • 07-05-2020, 17:37:11
    #5
    Görsel yüzü çok güzel. Anlatım şeklini de birazcık iyileştirirsen güzel olur başarılar dilerim Eline sağlık. #Evdekal
  • 07-05-2020, 17:39:10
    #6
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görsel yüzü çok güzel. Anlatım şeklini de birazcık iyileştirirsen güzel olur başarılar dilerim Eline sağlık. #Evdekal
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Herşeyi yavaş yavaş yapmaya başlıyorum hocam. Ekipman aldım ve kendimi kamera önüne almaya çalışacağım bunun için de hem heyecan hem de utangaçlık var. Bir sonraki videoda elimden geldiğince sesi düzeltmeye çalışırım hocam
  • 07-05-2020, 17:40:28
    #7
    Hocam sakın yanlış anlamayın beni ama biraz daha tane tane anlatırsanız çok çok iyi olur. Başarılar dilerim.
  • 07-05-2020, 17:42:31
    #8
    Hilmi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sakın yanlış anlamayın beni ama biraz daha tane tane anlatırsanız çok çok iyi olur. Başarılar dilerim.
    Estağfurullah hocam ben konuyu tepkilerinizi alıp ona göre sonraki videolarda düzeltmek için açtım. Bir sonraki videomda elimden geldiğince düzeltmeye çalışacağım