ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görsel yüzü çok güzel. Anlatım şeklini de birazcık iyileştirirsen güzel olur başarılar dilerim Eline sağlık. #Evdekal
Yorumunuz için teşekkür ederim. Herşeyi yavaş yavaş yapmaya başlıyorum hocam. Ekipman aldım ve kendimi kamera önüne almaya çalışacağım bunun için de hem heyecan hem de utangaçlık var. Bir sonraki videoda elimden geldiğince sesi düzeltmeye çalışırım hocam