Geçmiş olsun hocam, Allah'ın izniyle birşey olmadan çıkar. Ben 2.5 kere (sonuncusu spazmdi) kalp krizi geçirdim. Anjiyo da oldum. Şu an hicbirseyim kalmadı, inan arkamdaki sevdiklerim olmasa nasıl atlatirdim bilmiyorum moral çok onemli. Merak etme, o çınar daha çok gölge verecek.
Tekrar geçmiş olsun, Allah şifa versin.
babam için dualarınızı esirgemeyin lütfen.
75
●1.378
- 04-05-2020, 23:39:40Allah tez zamanda şifasını versin inşallah. Niyetinizi bozmayın siz. İyi düşünün. Belirttiğiniz şeyleri okuyunca etrafımda yaşadıklarım aklıma geldi. Sigara kullanıyorsa eğer, damar tıkanıklığı vs olmuş olabilir. Damar yolu genişletmeyle kolayca atlacağını düşünüyorum. Sorun o değilse bile emin olun atlatır tez zamanda babanız inşallah. Siz içinizi ferah tutun.
- 04-05-2020, 23:45:46HalilToplu06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHalimcandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleOyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleozkanapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleytaboneniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemalatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüles.mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNikolayev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemsergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebcnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN allahım kimseye bu durumu yaşatmasın inşallah.caliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle