Geçmiş olsun hocam, Allah'ın izniyle birşey olmadan çıkar. Ben 2.5 kere (sonuncusu spazmdi) kalp krizi geçirdim. Anjiyo da oldum. Şu an hicbirseyim kalmadı, inan arkamdaki sevdiklerim olmasa nasıl atlatirdim bilmiyorum moral çok onemli. Merak etme, o çınar daha çok gölge verecek.

Tekrar geçmiş olsun, Allah şifa versin.