Yeni burun ameliyatı olduğum için zaten yüzüm bazlama gibi o nedenle sakal var yok fark etmiyor , saçlarda biraz uzayıverir bu halimle ve virüs mevzuları durulana kadar her yer açılsa dahi eylüle kadar kalabalık içine girmeyi düşünmüyorum. Biraz hasta ruhlu yaptılar bizi ama benden önce o masaya biri öksürdü mü, o tabureye hastalık taşıyabilen biri dokundu mu diye kendimi delirteceğime bir kaç ay izole yaşarım.