• 04-05-2020, 18:42:23
    #19
    ben kendime saç-sakal makinesi aldım 120 tl ye almıştım şu an 230-260 tl arası.
    kendim olacağım
  • 04-05-2020, 18:43:24
    #20
    Hocam yanlış anlamayın işte hep bu zihniyet yüzünden kaybediyoruz. Millet canının derdinde. İnsanlar ölüyor. Daha fazla insan ölmesin diye evlere kapandık daha dikkatli yaşıyoruz ama herkes hala saçma sapan şeylerin peşinde.

    Alacaksın bakkaldan permatik tıraş olacaksın bu kadar basit. Geçende biri hurma almak için Eminönü'ndeki kalabalığa girmişti. Yahu yapmayın şöyle cahillikler.
    • U_uR
    U_uR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-05-2020, 18:59:10
    #21
    3e vurdum birkaç gün önce, bayrama daha 20 gün var, ozamana kadar baya çıkacağını düşünüyorum
    Eğer 3 numara düşünüyorsanız, şimdi tam zamanı, bayrama kadar 6 numara falan gibi olur
  • 04-05-2020, 19:53:17
    #22
    11 Mayıs da açılıyor sıkıntı yok .
  • 04-05-2020, 19:55:43
    #23
    rahatlayın berberleriniz açılıyor. 11 mayısda hepiniz ilk gün gidin ama baya kalabalık olsun ki haberlere falan çıkın herkes 11 mayısda gitsin aman diyim kapanır falan tekrar mazallah
  • 04-05-2020, 19:58:25
    #24
    Üyeliği durduruldu
    11 mayista berberler aciliyomus, hayirli olsun.
  • 04-05-2020, 20:04:30
    #25
    açılıyor hocam gözünüz aydın..
  • 04-05-2020, 20:06:15
    #26
    15'inden sonra gitmeyi düşünüyorum. Yoğunluk azalır sanırsam. Randevulu sistem öyle kafalarına göre geldim yok.
  • 04-05-2020, 22:00:04
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ben de makine aldım 12MM çok mu kısa yapıyor arkadaşlar bilen var mı?