• 04-05-2020, 07:40:00
    #10
    Qui non proficit, deficit
    “Yarına bırakma, bakarsın yarın olur da sen olmazsın!”

    Unutma, yaşanmış bir an yaşanmamış bir hayalden daha güzeldir!
  • 04-05-2020, 07:50:26
    #11
    Hocam söz bırakacak kafa kalmadı, uyuyamıyorum gözlerim balon oldu
  • 04-05-2020, 08:03:00
    #12
    Hayırlı sabahlar cümleten..
  • 04-05-2020, 08:05:39
    #13
    Sturdy4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın herkese bugün aylar önce ayrıldığım kız arkadaşımla konuşacağız sesli olarak eğer ki barışma durumumuz olursa forumdan bir kişiye 50₺ vericem 😂 (Aldatma gibi ona benzer bişey olduğu için ayrılmıştı)
    Tövbestafurullah 😂
  • 04-05-2020, 08:06:58
    #14
    Unutma! her kötü eleştiri, gizli bir hayranlıktır.

    Uyumadım ama günaydın..
  • 04-05-2020, 08:07:26
    #15
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tövbestafurullah 😂

    Ahahahah
  • 04-05-2020, 08:32:22
    #16
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın R10 ailesi hepinizi seviyorum, herkese işinde başarılar diliyorum size bugün ki mesajım ise hep bir şeyler yapmayı düşünüp de bir türlü cesaret edemeyenlere gelsin;
    Günaydın, kolay gelsin
  • 04-05-2020, 08:34:27
    #17
    Sturdy4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın herkese bugün aylar önce ayrıldığım kız arkadaşımla konuşacağız sesli olarak eğer ki barışma durumumuz olursa forumdan bir kişiye 50₺ vericem 😂 (Aldatma gibi ona benzer bişey olduğu için ayrılmıştı)
    O zaman bana çıkarsa ben almam o parayı hem aldat hemde para ver DDD