Konu
Günaydınlar, Herkes Bir Mesaj Bıraksın :)
04-05-2020, 07:40:00
#10
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Yarına bırakma, bakarsın yarın olur da sen olmazsın!
Unutma, yaşanmış bir an yaşanmamış bir hayalden daha güzeldir!