• 01-05-2020, 22:50:28
    #1
    Geçtiğimiz aylarda bir monitör aldım amazondan. 144 hz yazıyordu ki halen daha ekranın üstüne özelliklerin yazdığı sol alt kısımda kısmında 144 hz 1ms vs.. yazıyor. Ama arkasındaki tuş ile açılan panelde 60 hz yazıyor ? Üzerinden neredeyse 1 yıl geçecek ben dolandırıldım mı ne yapmalıyım arkadaşlar ?
  • 01-05-2020, 22:53:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam görüntü ayarlarından hz değerlerini değiştirebiliyorsunuz yüksek olduğunda
  • 01-05-2020, 22:53:12
    #3
    Masaüstüne sağ tıklayıp Görüntü ayarlarına girin.
    Biraz aşağıya kaydırın ve Gelişmiş görüntü ayarları kısmına girin;
  • 01-05-2020, 22:54:02
    #4
    Monitör marka modelini söylersen yardımcı olayım.
  • 01-05-2020, 22:57:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    monitör arkasındaki analog kısım minimuma çekilmesi için konulur. maksimumu görmek için, Masaüstüne sağ tıklayıp Görüntü ayarlarına girin.
    Biraz aşağıya kaydırın ve Gelişmiş görüntü ayarları kısmına girin;
  • 01-05-2020, 22:58:41
    #6
    Ekran kartından ya da monitör ayarlarından seçmeniz lazım 144
  • 01-05-2020, 23:07:20
    #7
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz aylarda bir monitör aldım amazondan. 144 hz yazıyordu ki halen daha ekranın üstüne özelliklerin yazdığı sol alt kısımda kısmında 144 hz 1ms vs.. yazıyor. Ama arkasındaki tuş ile açılan panelde 60 hz yazıyor ? Üzerinden neredeyse 1 yıl geçecek ben dolandırıldım mı ne yapmalıyım arkadaşlar ?
    Panel 60hz dir ama işlemci ve yazılıma 144hz çıkartılıyor. Bu olay tv lerde öyledir. 400hz diye satarlar ama panale bakılırsa 100hz dir.
  • 01-05-2020, 23:07:23
    #8
    HDMI ile bağlıyorsanız 60hz almanız normal, displayport ile bağlamanız lazım 144hz alabilmeniz için.