Geçtiğimiz aylarda bir monitör aldım amazondan. 144 hz yazıyordu ki halen daha ekranın üstüne özelliklerin yazdığı sol alt kısımda kısmında 144 hz 1ms vs.. yazıyor. Ama arkasındaki tuş ile açılan panelde 60 hz yazıyor ? Üzerinden neredeyse 1 yıl geçecek ben dolandırıldım mı ne yapmalıyım arkadaşlar ?
Panel 60hz dir ama işlemci ve yazılıma 144hz çıkartılıyor. Bu olay tv lerde öyledir. 400hz diye satarlar ama panale bakılırsa 100hz dir.