r10 müzik marketine döndü
Ben beğendim, başarılar
Benden önce çok paylaşan oldu sanırım

Teşekkür ederim, beğenmene sevindim hocam
Sözler ve klip geliştirilmeli.
Bunlar dışında gayet güzel, başarılar.
Kendine has bir hikayeye sahip, sözleri revize etmeden kayıt ettim. Klip içinde uğraşamadık ben de böyle yayınladım.
Genel olarak beğenmene sevinim hocam
Güzel hocam beğendim umarim daha başarılı olursun
Güzel dileklerin için teşekkür ederim hocam. İnşallah
Güzel hocam emeğinize sağlık. Yalnız şöyle birkaç ufak aylardan bahsedeyim: gain'i yapan kişi biraz acemice yapmış acapella daha yüksek, müzik ise çok kısık. Mixing mastering konusuna bu yuzden bir şey diyemem ayrıca melodiler ile acapella tam senkronlu gelmedi bana. Yine de güzel, klip için birkaç farklı görüntü daha eklenebilirdi.
Teknik anlamda eksiklerimiz var hocam evet ama zaten şimdilik aşırı profesyonel iş çıkarmıyoruz ortaya yani kusurlar bile tadı tuzu oluyor projenin. Klip konusunda da, uğraşamadık video anlamında çekim yapabilecek vs. birileri yok etrafımda o yüzden böyle bir şey çıktı

Genel anlamda beğenmene sevindim, teşekkür ederim