• 01-05-2020, 17:19:43
    #1
    Herkese merhaba ;
    Forumun taze üyelerinden biriyim, uzun zamandır takip ederim ama kayıt olmak bu günlere kısmet oldu. Başlıkta belirttiğim gibi müzikle uğraşıyorum. Bi' de meslektaşlarım dinlesin beğenecekler mi acaba dedim


    https://www.youtube.com/watch?v=I9Pxb9IQgjo


    Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 01-05-2020, 17:22:12
    #2
    r10 müzik marketine döndü

    Ben beğendim, başarılar
  • 01-05-2020, 17:25:27
    #3
    Sözler ve klip geliştirilmeli.
    Bunlar dışında gayet güzel, başarılar.
  • 01-05-2020, 17:25:32
    #4
    Güzel hocam beğendim umarim daha başarılı olursun
  • 01-05-2020, 17:29:46
    #5
    Güzel hocam emeğinize sağlık. Yalnız şöyle birkaç ufak aylardan bahsedeyim: gain'i yapan kişi biraz acemice yapmış acapella daha yüksek, müzik ise çok kısık. Mixing mastering konusuna bu yuzden bir şey diyemem ayrıca melodiler ile acapella tam senkronlu gelmedi bana. Yine de güzel, klip için birkaç farklı görüntü daha eklenebilirdi.
  • 01-05-2020, 17:34:39
    #6
    CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 müzik marketine döndü

    Ben beğendim, başarılar
    Benden önce çok paylaşan oldu sanırım Teşekkür ederim, beğenmene sevindim hocam

    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözler ve klip geliştirilmeli.
    Bunlar dışında gayet güzel, başarılar.
    Kendine has bir hikayeye sahip, sözleri revize etmeden kayıt ettim. Klip içinde uğraşamadık ben de böyle yayınladım.
    Genel olarak beğenmene sevinim hocam

    MusaKnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam beğendim umarim daha başarılı olursun
    Güzel dileklerin için teşekkür ederim hocam. İnşallah

    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam emeğinize sağlık. Yalnız şöyle birkaç ufak aylardan bahsedeyim: gain'i yapan kişi biraz acemice yapmış acapella daha yüksek, müzik ise çok kısık. Mixing mastering konusuna bu yuzden bir şey diyemem ayrıca melodiler ile acapella tam senkronlu gelmedi bana. Yine de güzel, klip için birkaç farklı görüntü daha eklenebilirdi.
    Teknik anlamda eksiklerimiz var hocam evet ama zaten şimdilik aşırı profesyonel iş çıkarmıyoruz ortaya yani kusurlar bile tadı tuzu oluyor projenin. Klip konusunda da, uğraşamadık video anlamında çekim yapabilecek vs. birileri yok etrafımda o yüzden böyle bir şey çıktı Genel anlamda beğenmene sevindim, teşekkür ederim