Güzel hocam emeğinize sağlık. Yalnız şöyle birkaç ufak aylardan bahsedeyim: gain'i yapan kişi biraz acemice yapmış acapella daha yüksek, müzik ise çok kısık. Mixing mastering konusuna bu yuzden bir şey diyemem ayrıca melodiler ile acapella tam senkronlu gelmedi bana. Yine de güzel, klip için birkaç farklı görüntü daha eklenebilirdi.