Merhabalar daha önceden R10'da facebook gibi anlık olarak sayfayı yenilemeden bildirim ve mesajlar geliyordu. (Ben daha önceden geliyordu diye hatırlıyorum. )
Şimdi bende örnek biri pm attım ben sayfayı yenileyene kadar bildirim gelmiyor?
Sizde de bu şekilde mi? Ben daha önceden geliyordu diye hatırlıyorum?
Forumda Bildirim ve Mesaj Sorunu Mu Var?
5
●110
- 30-04-2020, 21:38:14
- 30-04-2020, 21:39:28Evet o sorun bende de var, forumla ilgili bir problem var sanırımYellowTiger bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 30-04-2020, 21:41:48Sorun değil hocam artan trafiğin yükünü biraz engellemek için diye biliyorum
- 30-04-2020, 21:42:27
