Merhabalar daha önceden R10'da facebook gibi anlık olarak sayfayı yenilemeden bildirim ve mesajlar geliyordu. (Ben daha önceden geliyordu diye hatırlıyorum. )
Şimdi bende örnek biri pm attım ben sayfayı yenileyene kadar bildirim gelmiyor?
Sizde de bu şekilde mi? Ben daha önceden geliyordu diye hatırlıyorum?