R10 Kuralları ve yeni üyelik
10
●549
- 29-04-2020, 18:28:56şikayet konularından gördüğüm ykadarıyla genelde yeni üyelerde sorun çıkıyor..
- 29-04-2020, 18:35:09Valla onu bunu bilmemde yeni üyeler geldi bakıyorum ki sattığım hesapların adam bile bile yarı fiyatına satarak müşterilerimi almaya devam ediyor
- 29-04-2020, 18:36:49Aynen demek istediğim bu biz bu forum üzerinden ticaret yapıp dostluklar referanslar ediniyoruz gırgır makara yapmaya gelmedikAeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2020, 18:37:13Yeni üyelere R10'da hayatta kalabilmeleri için bir öneride bulunayım. Forumda Seyit adında bir d-olandırıcı var ve bin bir kılıkla karşınıza çıkabilir

İlgili konudan bilgi alabilirsiniz. https://www.r10.net/off-topic/194166...-ana-konu.html
Direkt olarak Whatsapp'tan yazan ve "Ben R10'dan XXX, şu hizmetinizi almak istiyorum" gibi bir mesaj alırsanız; öncelikle R10'dan size P.M göndermesini ve gerçekten bahsettiği kişi olup olmadığını kontrol edin.
Son zamanlarda R10 aracılık furyası başladı; R10'un böyle bir hizmeti yok. Sizinle güvenli alışveriş için aracılı alışveriş yapmanızı isteyen birisi olursa, numarasıyla beraber şikayet konusu açın.
Şikayet konusunda taraftarlardan birisi değilseniz, konuya yazmanız yasak.
Biriyle ticaret yapmadan önce daha önce açtığı konulara, ticaret geçmişine göz atın. Muhtemelen yeni üye olduğunuz için birçok kişi sizden önce para ya da hizmet talep edecektir. Kişi güvenilirse, güvenilir olduğunuzu kanıtlamak için bu tarz çalışın. Fakat önce karşınızdaki kişiyi tanıyın ve inceleyin.