• 29-04-2020, 18:38:03
    #10
    BUYRAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni üyelerle ticaret yaparken ödemenizi önden almanızı tavsiye ederim. yoksa uğraşır durursunuz
    Yalnız tek yeni üyelerle değil tüm üyelerle ticaret yaparken uyanık olunmalı
  • 29-04-2020, 18:50:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de yeni üyeyim, r10'u yaklaşık 5-6 yıldır biliyorum. Yalnız davetiye sistemi üye olamama gibi problemlerden dolayı çok profesyonel bir forum olduğunun kanısındaydım. Ancak 1 haftada beklediğim ve gördüğüm çok farklı çıktı.