Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben de yeni üyeyim, r10'u yaklaşık 5-6 yıldır biliyorum. Yalnız davetiye sistemi üye olamama gibi problemlerden dolayı çok profesyonel bir forum olduğunun kanısındaydım. Ancak 1 haftada beklediğim ve gördüğüm çok farklı çıktı.