İşsizlik Maaşı Geldi Sorum Var
14
●333
- 29-04-2020, 11:48:34Merhabalar işsizlik maaşı yatmış şuan hesabıma bakınca gördüm 856 tl yatmış bunun sebebini nasıl öğrenebilirim herhangi bir bildiride yok 5 inde yatacak diye sms gelmişti daha sonra haberlerde gördüm ki öne alınmış ödemeler fakat yatan para eksik değil mi ben mi yanlış biliyorum, ya da bekâr olduğumdan olabilir mi ?
- 29-04-2020, 11:50:12İşten çıkarılmadan önceki brüt ücretiniz neydi?Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2020, 11:55:55Ah evet pardon 2943 olacak fakat işten çıkartırılırken imzalatılan evraklarda sgk bordrosunda 561 tl diyordu acaba onunla ilgili birşey mi yani daha ödemem yatmadı mı anlamadım bir arayacağım en iyi ihtimalLynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2020, 11:56:19Bu net ücretiniz sanırım, brütü yaklaşık 3250Tl eder. Bu hesapla 1300Tl civarı almanız gerekir. e-devletten işsizlik ödeneğinizin detaylarına bakın, gün farkından kaynaklı eksiklik olabilir.Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle